Паркетсенс получи приза на Coswick за професионален подход

В края на изминалата година за втори път се проведе международната конференция за партньорите на канадската компания Coswick. Тази път събитието се проведе изцяло онлайн. Екипът ни бе отличен със специалната награда за професионален подход. Паркетсенс бе представен като смела компания и като пример за отлична работа с архитекти и дизайнери. Водещите изтъкнаха уменията ни да реализираме сложни и необичайни проекти. Анатоли Миланов имаше удоволствието да направи кратко приветствие и да вдигне тост за наградата от името на нашия екип. 

Участие в конференцията взеха партньори на Coswick от цял свят – САЩ, Русия, Украйна, Беларус, Индия и мн. др. През изтеклата 2020-та географските граници на представители на компанията достигнаха Австралия и Нова Зеландия. Новата година ще е свързана с по-засилено развитие на пазарите във Великобритания и Франция.

 По време на събитието бяха анализирани тенденциите в търсенето и продажбите на естествен паркет и бяха анализирани резултатите от дейността на компанията. Въпреки трудната ситуация в световен мащаб от Coswick наблюдават ръст в продажбите. 

Увеличил се е значително и броят на изпълнените по-големи проекти (между 200 и 500 кв.м.). Все повече стават и обектите, в които компанията изпълнява специални поръчки за клиентите. 

Географията на мащабните проекти на канадската компания говори за качеството на производството. Максим Астапчик даде примери с централната сграда на Hoffaman La Roche в Базел, Швейцария (1300 кв.м. естествен паркет); Sommerogata Hotel в Осло, Норвегия (5750 кв.м.); Marriott Hotel в Чикаго, САЩ (1300 кв.м.); Ritz Carlton в Манхатън, САЩ (10 000 кв.м.). Той обобщи, че през изминалата година са изпълнени 12 мащабни проекта, а през тази предстоят нови 38.

 Бяха направени и следните изводи за търсенето на естествен паркет: предпочитание към широкоформатните дъски и засилено търсене на естественото в паркета. Съответно се наблюдава ръст на продажбите на рустикални паркети. Наблюдава се и повишено търсенето на фигурален паркет (най-вече шеврон и рибена кост). Нараства търсенето на сивите и белите тонове (37% сиво, 26% бели, 21% натурални, 16% тъмни).

 От компанията както обикновено реагират светкавично и се опитват дори да изпреварят тенденциите, затова през 2021-ва г. ни очакват още нови цветове, фигури и размери при естествения паркет.